Ayse Cakmak /Ayse – ‘Ayse’ is een kledingcollectie voor vrouwen die past binnen het concept van ‘Ethnic Chic”.

Lees meer

Carline de Boer / Circulation – Anecdote is een jong Nederlands merk opgestart in 2008, een merk met de mooiste breisels in een breed scala van kleuren, van hoge kwaliteit en dat alles voor een goede prijs.

 

 

Lees meer

Femke Haagsma /NECESSITIES – Het merk waar de collectie- en inspiratieboeken voor gemaakt zijn, is GOLDSIGN. Een  Amerikaans jeansmerk die op dit moment alleen (denim)broeken maakt.

Lees meer

Jellena Virt / Claim your spot – ‘Claim your spot’ is een nieuwe collectie met in- en outdoor kleden voor Sissy-Boy.

Lees meer

John Kemperman / Transforming – Een moderne collectie voor het merk Claudia Sträter. Strak, clean en met een touch of glamour. De collectie maakt het mogelijk om moeiteloos te transformeren van zakelijk naar vrije tijd.

Lees meer

Kitty Clement / Wabi Sabi: de schoonheid van imperfectie – Een vrouwencollectie voor de eigenzinnige, creatieve, werkende vrouw tussen de 30 en 50 jaar, gebaseerd op een oude Japanse traditie Wabi Sabi.

Lees meer

Lotte Kerling / Chupa Chups lab – Chupa Chups brengt een ‘lab’-kit op de markt. Hiermee kunnen kinderen zelf gezonde lollies maken samen met de hulp van hun ouders.

Lees meer

Maria Mihailova / Emotional Journey – Een nieuwe collectie voor het merk Vanilia gebaseerd op vertaling van de huidige trends, het tijdsbeeld, de maatschappelijk ontwikke- lingen en passend in het concept van het merk.

Lees meer

Marloes Bronkhorst / Oilily’s Primrose Collectie – S/S 2014 – Een inspiratie stijlboek voor een nieuwe modecollectie van een eigenzinnig Nederlands bedrijf : Oilily.

Lees meer

Meike Heijnens / ComeClean – Een nieuwe lijn van Diesel, geïntroduceerd in een Pop up store. ComeClean staat volledig in het teken van het customizen van het ‘imperfecte’ kledingstuk.

Lees meer

Nooshin Alborzi / Queen of Culture – Een kledinglijn voor het schoenenmerk Steve Madden met als thema Feminine versus volume.

Lees meer

Renée Alting / Sigh – SIGH is een vrijetijds kledinglijn voor het merk 4.collective met comfortabele kleding die niets onder doet aan de moderne kleding van het merk.

Lees meer

Suzanne Jonker / Papierenliefde – Handgeschept papier vervaardigt door papierfabriek De Middelste Molen. In het papier zijn vergankelijke materialen verwerkt.

Lees meer

Vania Gomez / LOST IN TRANSLATION – Een kledingcollectie voor het merk Mucho Gusto, voor de doelgroep vrouwen van 20 t/m 45 jaar.

Lees meer