Nicole van der Aa – What WE see is what you get – We leven in een prestatiegerichte maatschappij waarin het streven naar perfectie de boventoon voert, ook op het gebied van uiterlijk. Maar er is een tegenbeweging gaande die laat zien dat uiterlijke imperfectie jou maken tot wie je bent, een uniek mens.

Lees meer

Zoë Dekker / FLUÄU – een kleding collectie voor moderne, zelfbewuste en stoere meisjes in de
leeftijd van 8 tot 12 jaar. De collectie is ontwikkeld voor IKEA.

Lees meer

Mariëlle van Velde / My name is Gen – Een herenkledinglijn voor American Apparel voor de moderne man die afwijkt van de standaard norm. Een kledinglijn met als doelstelling een nieuwe norm aan de Gender code te geven.

Lees meer

Laure van Hijfte / Lost Soul – Lost Soul is een tentoonstelling georganiseerd door Cereal Magazine. Deze tentoonstelling biedt een oplossing voor de massa karakterloze kleding in onze maatschappij.

Lees meer

Dido Mani / HOME|STAY – is een multidisciplinair journal over cultuur, esthetiek, kritisch en
creatief denken, geïnitieerd door het Nationaal Museum van Wereldculturen.

Lees meer

Jamy van Strien / Involve Me – Een collectievoorstel dat het merk Zoe Karssen een upgrade geeft wat betreft vormen, stoffen en gedachtegang.

Lees meer

Iris Gelling / The New Human – Een special edition in vorm van een trendboek gericht op kleur, leer en dessins voor het merk Goosecraft, bedoeld om het merk vernieuwing, inspiratie en exclusiviteit te bieden.

Lees meer

Annabelle van Doorn / WEAR – Het overgrote gedeelte van de kleding die wordt geproduceerd, zeker waar het massa segment betreft heeft weinig oog voor de productiekant.

Lees meer

Rose van der Laan / HAY –  is op zoek gegaan naar de ultieme feel-good factor, waar onze youngsters
de hele dag vrij in kunnen bewegen, spelen en leren.

Lees meer