Ingrid Hamels / TINY HOUSE MOVEMENT: HET WATERLAND HUISJE – brengt een andere manier van leven onder de aandacht. Het leven in een kleine, functionele en mobiele woning die alle faciliteiten bezit waar men primair behoefte aan heeft.

Lees meer

Lisa Maria Rutten /Techno-Tease – is een T-shirt lijn die ambacht en technologie met elkaar verbindt.a

Lees meer

Anne Rohof / B-SIGHTS-THE SILVER LINING – een pop-up museum ‘to healthen your mind’, met een maandelijks wisselend thema en locatie.

 

Lees meer

Anne van Lieshout / FOR CITY LOVERS  is de nieuwe campagne voor de Achensa City Car,
speciaal ontwikkeld voor Mango Mobility, dé specialist in elektrisch vervoer tot
45 km/u in Nederland.

Lees meer

Pascale de Koning / IDENTITY – is een haarspray van L’Oréal Paris voor consumenten vanaf 20 jaar.

Lees meer

Afke Kunja / Alliance – is de campagne voor de lancering van de collectie Winter 2015/ 2016 van Jan Boelo, een modelabel voor krachtige mensen met een eigen stijl en sterke persoonlijkheid.

Lees meer

Christianne Bruin / AWEAR – KEEP HUMAN TOUCH – De ring Awear is een sieraad ontwikkeld voor Tiffany Co en Intel voor vrouwen met ambitie die bewust met hun gezondheid omgaan.

 

 

Lees meer

Philine de Beijer / speelfood – een gezonde en smakelijke 3D geprinte snacks voor kinderen van 4 tot 9 jaar, verkrijgbaar bij de Hema.

Lees meer