Hoofdkantoor Prinsengracht 400/ 1016 JB / Amsterdam
info@academieartemis.nl/ 020 – 689 51 00
Styling>Lara de Veer, Fotografie>Merel Smits, Model> Frederique van Riet, Visagie>Astrid de Visser
Styling>Lara de Veer, Fotografie>Merel Smits, Model> Frederique van Riet, Visagie>Astrid de Visser
Uit onderzoek blijkt dat warenhuizen niet meer onderscheidend zijn en geen oog meer hebben voor sfeer en beleving. Daarom is er een sterke behoefte aan een nieuwe standaard op het gebied van luxe binnen het hogere segment van het warenhuisconcept. “The making of a new identity”.
Door middel van verschillende sfeerimpressies op gebied van interior design, fashion, food, art & jewelry is het warenhuisconcept ‘The Dome’ gecreëerd. Met dit concept worden ambachtelijke producten over de hele wereld op een unieke wijze gepresenteerd en samen gebracht onder de koepel waar sfeer en beleving centraal staan. Voor het bedrijf Ivy Group is er een mediacampagne ontwikkeld waar de vrouw icoon staat voor ‘The Dome’ waarbij de diversiteit van het nieuwe warenhuis naar voren wordt gebracht. De doelgroep voor deze campagne is female cosmopolitans.
0652474113 / laradeveer@live.nl