Hoofdkantoor Prinsengracht 400/ 1016 JB / Amsterdam
info@academieartemis.nl/ 020 – 689 51 00
Concept & Styling> Kirsten Krumme, Fotograaf> Charlona Teerlink, Visagist> Suzanne Hendrikx, Modellen> Rinke van der Meulen @Micha Models, Daniel
Wassenaar @New Generation Model Management, Assistent Styling> Liza
Vogels
Concept & Styling> Kirsten Krumme, Fotograaf> Charlona Teerlink, Visagist> Suzanne Hendrikx, Modellen> Rinke van der Meulen @Micha Models, Daniel
Wassenaar @New Generation Model Management, Assistent Styling> Liza
Vogels
Werkelijk altijd ben ik ergens mee bezig. Vervelen staat niet in mijn woordenboek. Maar waarom eigenlijk niet?
Werkelijk altijd ben ik ergens mee bezig. Vervelen staat niet in mijn woordenboek. Maar waarom eigenlijk niet?
Verveling stimuleert creativiteit en dat is waar het de moderne mens nog wel eens aan ontbreekt. Men is het vervelen verleerd, aldus de Belgische psychiater Dirk de Wachter. Eén van de boosdoeners hiervan is de smartphone. Zodra verveling op de loer ligt, wordt de telefoon er meteen bij gepakt. Met name onder jongeren is verveling taboe.
Fomodable is een pró-verveling campagne gekoppeld aan een spel. De Beneluxtrein zal in samenwerking met Mosaert, het creatieve label van popartiest Stromae, verveling tijdens wachtmomenten aanpakken. Jongeren van 16 tot 24 jaar worden op stations uitgedaagd om hun smartphone opzij te leggen en hun wachttijd anders te benutten. Met als boodschap: verveling stimuleert creativiteit.
06 41 75 21 91 / design@kirstenkrumme.com / kirstenkrumme.com /@kek.visualstoryteller