Door middel van een stijlquiz bij binnenkomst van de winkel wordt de consument verwezen naar het juiste belevingsconcept. Binnen deze stijlgroepen worden mode- , lifestyle en interieurartikelen verkocht. Hierdoor zal de doelgroep die niet online kleding en/of interieurartikelen koopt, kennis maken met de collectie van Wehkamp. Een vernieuwde winkelbeleving motiveert tot aankopen.

Het offline retaillandschap is de afgelopen jaren onderhevig aan veel veranderingen en teruglopende verkoopcijfers. Door de steeds maar groeiende online markt en de stilstaande offline retailmarkt raken winkelstraten steeds leger. De consument is op zoek naar een totaalbeleving en een verrassing binnen de comfortzone tijdens het winkelen. Hieraan tegemoet komen is een voorwaarde om te kunnen overleven in het veranderende retaillandschap.

Het concept ‘ontdek je stijl’ zal in de komende jaren worden uitgerold over diverse leegstaande panden in de grote steden van Nederland.

06 23 83 65 97 / carineveldhuisen@hotmail.com