Het gaat om het herwaarderen van ondergewaardeerde producten. Deze nieuwe lijn is ge- richt op ‘de conformisten’, deze mentaliteitsgroep volgen blind alle trends op foodgebied en zoeken evenwicht tussen traditie en moderne waarden.

Door het hoge tempo waarmee de wereld om ons heen verandert, houden we graag vast aan dingen die voor ons vertrouwt, eenvoudig en herkenbaar zijn. We leven in een hectische, onzekere en complexe wereld en hierdoor willen we terug naar de basis. Over wat gezond is, bestaan de meest uiteenlopende opvattingen. Elke nieuwe eetbijbel brengt ons verder in de war. Door deze voedselverwarring ontstaat er een tegenreactie.

Lidlogisch zal medio 2016 gelanceerd worden in de winkels. Ook zal er een elektrische vrachtwagen omgebouwd worden tot pop-up foodtruck.

06 11 36 26 23 / brendabraas@gmail.com

Styling > Brenda Braas, Fotograaf > Saskia Koning

Styling > Brenda Braas, Fotograaf > Saskia Koning