Hoofdkantoor Prinsengracht 400/ 1016 JB / Amsterdam
info@academieartemis.nl/ 020 – 689 51 00
Styling & Concept> Jessica Doornbos
Styling & Concept> Jessica Doornbos
Een vetrol naar links swipen, een knappe kop naar rechts. Bewust en/of onbewust keuren wij mensen tegenwoordig vooral op hun uiterlijk.
Een vetrol naar links swipen, een knappe kop naar rechts. Bewust en/of onbewust keuren wij mensen tegenwoordig vooral op hun uiterlijk. Dit is vooral te zien in het datingcircuit bij Millennials. Hoe leuk je innerlijk ook is, je krijg geen kans omdat je uiterlijk niet voldoet aan het ideaalbeeld. Dit is natuurlijk onzin en daarom moet daar verandering in komen.
SIRE komt met een awareness campagne: #VLEESKEURING. Met deze campagne wordt er bewustwording gecreëerd bij Millennials. Om de doelgroep ‘op zijn best’ aan te spreken, is de campagne on- en o ine te zien. Naast een platform waar Millennials hun verhaal kunnen delen over hun eigen vleeskeuring-moment, is er ook een nieuwe DatingApp waar jongeren elkaar kunnen vinden op basis van hun innerlijk in plaats van hun uiterlijk.
Show them what you’ve got babe.
jessicaddoornbos@gmail.com / jessicadoornbos.wordpress.com / @jessicadoornbos