Eline Cohen – lonely planet Ook al hou ik ontzettend van reizen, ik zie dat er een keerzijde zit aan toerisme.
Lees meerHoofdkantoor Prinsengracht 400/ 1016 JB / Amsterdam
info@academieartemis.nl/ 020 – 689 51 00
Deze pagina toont het afstudeerwerk van Academie Artemis, lichting 2015, 2016, 2017 en 2018. De projecten laten zien waar studenten voor staan en welke vakgebieden en richtingen zij beheersen.Dit varieert van allround styling, interieurstyling, modestyling, mediastyling en foodstyling.
Wil je meer informatie over een project in het portfolio, de alumni of mogelijkheden? Neem contact op met onze alumni of de afdeling communicatie via info@academieartemis.nl De gegevens van onze studenten vindt je onderaan ieder project.
Eline Cohen – lonely planet Ook al hou ik ontzettend van reizen, ik zie dat er een keerzijde zit aan toerisme.
Lees meerJane van den Heuvel – natural roots Ik laat mij altijd inspireren door (power) vrouwen die statements durven te maken.
Lees meerDayenne Huipen – aphrodite In mythologische verhalen wordt de vrouw vaak zacht, goddelijk en romantisch neergezet. En juist die zachtheid kan heel krachtig zijn. Dat mogen we meer laten zien, dat mag meer worden gevierd.
Lees meerMichelle van der Plas – de volksmond ‘De Volksmond’ komt voort uit nieuwsgierigheid naar maatschappelijke verschillen en de sociale keuzes die we maken. Mijn onderzoek is gebaseerd op etiquette en beschreven
Lees meerStephanie Willems – matildelicious sportscouture Mensen met een eigen stijl en een sterke, eigen smaak vind ik inspirerend.
Lees meerMarije Meerstadt – lalaland In onze gedigitaliseerde ‘now you’re hot, now you’re not’ prestatiemaatschappij staan we constant AAN.
Lees meerClaudia Berndsen – dwarsliggers rotterdam Het staat mij niet aan dat we worden klaargestoomd om zoveel mogelijk geld te verdienen, de koppen in het zand worden gestoken en wie het hardst roept, wint. Ik mis originaliteit, transparantie en creativiteit.
Lees meerRobin Vonhof – het duistere pad Bij een horrorfilm kan ik alles vergeten en word ik helemaal meegenomen in de beleving.
Lees meerRiwka Furth – het borstmuseum Drie jaar geleden ben ik behandeld voor borstkanker. Het is mij duidelijk geworden dat het hebben van slechts één borst gezien wordt als een imperfectie, terwijl ik het juist zie als een perfecte overwinning op deze nare ziekte.
Lees meerLiselotte Hogeveen – highsensitivity Stedelijk Museum Amsterdam, een museum voor moderne en hedendaagse kunst en vormgeving, staat open voor onderwerpen en probleemstellingen met een culturele, historische en onderzoekende achtergrond.
Lees meerKirsten Krumme – fomodable Werkelijk altijd ben ik ergens mee bezig. Vervelen staat niet in mijn woordenboek. Maar waarom eigenlijk niet?
Lees meerRomy Rouffaer – huidhonger Mijn trigger is het artikel van Ann de Craemer (DeMorgen, 2018) geweest waarin zij vertelt over het woord Huidhonger: de behoefte om aangeraakt te worden en hoe belangrijk dit voor ons is.
Lees meerFleur Nické Planjé – lieve ik ‘Lieve ik,’ is mijn eigen verhaal. Vanuit mijn depressie ben ik begonnen met zelfreflectie door het maken van een foto en een stukje tekst per dag.
Lees meerClaire Granlund – reclaim yourself Aangespoelde stenen zijn gepolijst door de verwering van de zee en door interactie met ander puin. Net als stenen hebben mensen het ook nodig om gepolijst te worden door hun ervaringen en interacties met anderen.
Lees meerGioya Sellen – een nieuw begin We leven in een wereld waarin het nationalistische denken steeds sterker wordt. Dit veroorzaakt kritiek op de multiculturele samenleving en creëert uiteindelijk een gescheiden wereld.
Lees meerRobbi Groefsema – Het internet is een sprookje Ik ben geïnteresseerd in de psychen van de mens en hoe men onbewust gemanipuleerd kan worden.
Lees meerCarmijn Dura – niksen: the dutch art of doing nothing Een paar maanden geleden stuitte ik op een artikel van Woolly Magazine, een Amerikaans tijdschrift. De titel luidde: The new Dutch trend that’s better than ‘Hygge’ en de bijtitel was: “Introducing ‘niksen’, a philosophy of nothingness.” Ineens is er wereldwijd belangstelling voor het woord ‘niksen’. In Nederland zijn we, als we internationale media moeten geloven, massaal aan het niksen. Maar doen we dat nou wel echt?
Lees meerGeraldine Gits – comfortable in your own skin Mijn fascinatie voor seks, liefde en het vrouwelijk lichaam.
Lees meerArdina Bos – Coming extinct soon Hebben dieren copy-right?
Lees meerFabiënne Key – the sustainable coffee grounds cup Koffiedrinken is een multisensorische beleving, alle zintuigen werken samen om deze beleving te creëren. Het is daarom belangrijk om hier de tijd voor te nemen. Op dit moment bevinden wij ons in een samenleving waarbij alles snel en vooral gemakkelijk moet zijn, dit geldt ook voor koffiedrinken. De keuze gaat al snel naar een ‘koffie to go’.
Lees meerAnnelijn Stovers – ogenschijnlijk makkelijk is vaak onzichtbaar moeilijk Crohn is een chronische darm ontsteking die ook wel de schijt ziekte wordt genoemd. Nederland telt elk jaar 1.000 nieuwe Crohn patiënten per jaar. 24% van de zieke jongeren krijgt in een jaar na de diagnose een depressie. Dit is meer dan de helft van hun leeftijdsgenootjes die niet chronisch ziek zijn. Hun jonge leven veranderd in een korte periode 360 graden.
Lees meerMerle Hondeveld – Terugkeer Kleding communiceert een identiteit, kleding IS het verhaal van ons leven. Maar wat als je komt te overlijden, wat gebeurt er dan met die identiteit?
Lees meerMaud van Wijlick – ik zie ik zie wat jij niet ziet Op mijn 22e raakte ik in een depressie. Ik dacht dat ik de enige was omdat ik het bij anderen niet zag.
Lees meerValerie van der Wilden – fancy toilets Hospitality is mijn fascinatie, daarom bestudeer ik vol bewondering horecaconcepten. Toiletten zijn steevast het ondergeschoven kindje.
Lees meerKim Brieffies – Stille mensen hebben de kleurrijkste geest Mijn fascinatie voor de eigenschap waarvan ik nooit wist dat ik hem had.
Lees meerPerla Lette – Voor geen goud willen missen Vraag jij jezelf wel eens af waarom je eigenlijk sieraden draagt? Draag je het vanwege dierbare herinneringen? Omdat je je er mooier door voelt? Het je afkomst eert? Of omdat het de vorm van jouw identiteit benadrukt? Waarom dragen mensen überhaupt sieraden? Een ding weten we zeker, sinds de mens bestaat worden sieraden gedragen.
Lees meerWillemien Seijdel – Blootgesteld Deze vraag hield mij bezig: Kan je de negatieve gevoelens die je bij schaamte hebt, omzetten in iets positiefs?
Lees meerEmma Demollin – Ruimte voor rouw Terwijl mijn wereld stilstond toen ik een dierbare verloor, ging het leven om mij heen gewoon door. Ook van andere nabestaanden zag ik dat al snel werd verwacht dat ze de draad weer oppakten na hun verlies. Er is in onze maatschappij geen ruimte voor een goed rouwproces.
Lees meerIlse Goedhart – mofo: moodfood Mijn eigen, negatieve ervaringen met de farmaceutische wereld en alternatieve, natuurlijke oplossingen van voeding. Ik heb ook een passie voor koken.
Lees meerNatasja Eelman – Een onsje minder De combinatie van mijn passie voor voeding, mijn interesse in duurzaamheid en het feit dat ik (ondanks dat laatste) nog een vleeseter ben.
Lees meerAnouk Sjerps – #evenlekkereenzaam Wist je dat ruim 70% van de jongeren tussen de 18 en 25 wel eens eenzaam is? Een enorme groep! Toch hoor je hier nooit iets over.
Lees meerAnne van Wieringen – The ritual of grounding Steeds meer mensen hebben last van overprikkeling. In deze drukke wereld ligt onrust in je lichaam op de loer.
Lees meerLorenza dell’Aquila- Soma. Ik weet hoe het voelt om niet meer in verbinding te zijn met wie je diep vanbinnen bent.
Lees meerDaisy Timmerman – Gewoon gemiddeld Psychische klachten. Nog altijd een taboe. Het is tijd nu voor meer herkenning en begrip.
Lees meerJessica Doornbos – #vleeskeuring Een vetrol naar links swipen, een knappe kop naar rechts. Bewust en/of onbewust keuren wij mensen tegenwoordig vooral op hun uiterlijk.
Lees meerTabita Vissers – Ik kom uit de wereld Er heerst overal in de wereld onrust over culturele toe-eigening, maar de focus begint hier in Nederland. Wie is de Nederlander?
Lees meerOscar Aliev- It’s glam man! De grens tussen man en vrouw verdwijnt op veel gebieden. Behalve in de kledingindustrie, die houdt zich nog steeds vast aan een traditionele mentaliteit.
Lees meerJolijn Schouwstra- Gewoon Nijn Wanneer we leren leven met onze kwetsbaarheden en deze accepteren, zal dat ons uiteindelijk sterker maken.
Lees meerElena van Essen-Vrysiotou – Earthly Delights Mijn inspiratiebron, ter ondersteuning van National Geographic, is ‘’The Garden of Earthly Delights ‘’ wat een kunstwerk is van Jeroen Bosch.
Sharon Duis – Verlicht Licht. Het is er altijd en we kunnen niet leven zonder. Hoe wij ons dagelijks voelen, wordt grotendeels beïnvloed door het licht.
Lees meerRoos van Krieken – Green Zone Op basis van mijn onderzoek naar gebieden waar mensen het gelukkigst zijn (Scandinavië) en het oudst worden (Bluezones) heb ik een visie gevormd over hoe een ideale leefomgeving er uit zou kunnen zien.
Lees meerJamie van de Pol – Move forward Mijn inspiratie ligt bij reizen over de hele wereld en het ontdekken van andere culturen.
Lees meerPhilippine Greeve – Carte Blanche “Jouw identiteit bepaalt niet wie je bent, maar is opgelegd door de buitenwereld”. Een stempel die waarschijnlijk helemaal niet bij jezelf past en voor problemen zorgt.
Lees meerDemelza Krens – Hollandse glorie Mijn onderwerp is ontstaan vanuit mijn grote fascinatie voor verzamelen en reizen.
Lees meerElin Baarda – Maltid by Ikea IKEA staat voor duurzaamheid en innovatie. Wat kan dit Zweeds warenhuis betekenen in de strijd tegen voedselverspilling?
Lees meerAnnabelle van Dijk – Tales of the untamed “Uit de natuurdocumentaires van David Attenborough heb ik geleerd dat er elk moment diersoorten zijn die met uitsterving worden bedreigd. Diersoorten waarvan we de unieke kwaliteiten pas recentelijk zijn gaan waarderen”.
Lees meerTeuntje Asvelt – Wander WomanIn een wereld van grenzeloosheid en prestatiedruk worden de eisen die we aan onszelf stelen steeds hoger. We worden haast gedwongen snel volwassen te worden maar vaak met een teleurstellend gevolg: we voldoen niet aan de eisen die we onszelf hebben opgelegd.
Lees meerChantal Collette – Getting the grip Door een verkeerde manier van denken schrijven artsen te snel antidepressiva voor. Het CBS maakte in 2015 bekend dat voor het eerst meer mensen zijn uitgevallen voor de arbeidsmarkt door stress en andere psychische kwalen dan door lichamelijke klachten. Het aantal jongeren dat antidepressiva slikt, is de afgelopen jaren met veertig procent gestegen.
Lees meerHester Sonnemans – Fungus to form Inspiratiebron voor dit examenproject zijn schimmels. Ze worden vaak gezien als afval, terwijl ze bron zijn van onontdekte mogelijkheden. “Dat we bij schimmels in eerste instantie denken aan bederf of gif maakt voor mij de uitdaging om er iets positiefs en moois mee te doen alleen maar groter”.
Lees meerLara de Veer – The making of a new identity Uit onderzoek blijkt dat warenhuizen niet meer onderscheidend zijn en geen oog meer hebben voor sfeer en beleving. Daarom is er een sterke behoefte aan een nieuwe standaard op het gebied van luxe binnen het hogere segment van het warenhuisconcept. “The making of a new identity”.
Lees meerSabine van Dal – Sisterhood Aanleiding voor dit examenproject is de vurige wens om vrouwen te laten zien wat hun gelijkenissen zijn met andere vrouwen.
Lees meerNaomi van Ee – BRUSH – Street Art wordt tegenwoordig nog altijd geassocieerd met vernieling van het openbaar eigendom. Maar is dit eigenlijk wel terecht?
Belangrijk is het gegeven dat achter Street Art een verhaal of betekenis zit waarmee een boodschap wordt uitgedragen. Uit onderzoek blijkt echter dat veel mensen hier blind voor zijn en dit daardoor negatief beoordelen.
Lees meerSwanie van Dam – VERROT LEKKER Wereldwijd lijden mensen honger. Voedselverspilling is hier een grote oorzaak van. Wij als consument verspillen het meeste voedsel. We gooien een derde van het eten dat we kopen weg.
Lees meer
Rachèl Ben Ahmed – De Slangendrager | I Gender Onlangs heeft NASA ons geïnformeerd dat er een dertiende sterrenbeeld bestaat. Het is de Slangendrager. Ik wil dit nieuwe teken van de dierenriem onder de aandacht brengen omdat dit niet geaccepteerde sterrenbeeld staat voor eenheidsbewustzijn waar we als samenleving juist nu behoefte aan hebben.
Lees meerTessa van der Baan – SKÅ VI FIKA? We zijn vergroeid met onze telefoons en ervaren constante druk en haast. We doen niks meer op hetzelfde tijdstip waardoor structuur ontbreekt. Zonde! Structuur en rituelen helpen bij geestelijk welzijn want de behoefte aan rust, reinheid en regelmaat is er zeker.
Lees meerFrederike Andree Wiltens – DESERT FLOWER Ik werd geïnspireerd door de idealen uit de hippietijd, waarbij we net als toen streven naar verandering en expressie, naar een betere wereld.
Lees meerJolien Koekoek – WE FOUND Het perfecte plaatje op het gebied van beauty heeft haar hoogtepunt gehad. Er ontstaat nu weer ruimte voor diversiteit eigenheid en experimentele vrijheid.
Lees meerRomy Braspenning – We care for people so they can be there best. Hoe ontsnap je aan de druk van de stad, zonder dat je de stad hoeft te verlaten? Stress, sleur en burn-outs. veel Amsterdammers hebben te maken met meer druk dan ooit. Hoe vervul je het verlangen naar een tijdelijke ontsnapping hieraan?
Lees meerJorine Kets – From collection to connection We consumeren te veel. We hebben tegenwoordig twee keer zo veel spullen in huis dan twintig jaar geleden. We huren zelfs opslagloodsen op industrieterreinen bedacht. Veel van die spullen gebruiken we nauwelijks. maar gooien we uiteindelijk wel weg. We kopen afval.
Lees meerFleur hilbrands – FOR EVERY WOMAN La Perla is een lingeriemerk dat bekend staat om hoge kwaliteit. Julia Haart, de creative director van het merk, zegt dat zij lingerie wil maken waarin elke vrouw zich mooi voelt. Maar op dit moment maakt zij alleen gebruik van perfecte vrouwen in de campagnes van het merk.
Lees meerAletta Spanninga – Onder ons: De sex-positieve feminist van generatie Z is bewust van haar sexualiteit. Zij heeft het rect om haar eigen keuzes te maken. Maar er is nog steeds sprake van een dubbele moraal voor mannen en vrouwen. Vrouwen hebben en rolmodel nodig die hen zelfacceptatie leert, in plaats van onzekerheid geeft.
Lees meerStephanie Morianner – Transnatura: De natuur heeft oplossingen paraat voor talloze problemen waarmee wij kampen, aldus materiaalonderzoeker Joanna Aizenberg. Volgens wtenschappers is de onsterfelijke mens al in ons midden. Maar hoe kunnen wij dit leven bereiken als we enkel leunen op de technologische vooruitgang die wij als mens ontwikkelen?
Lees meerRomy Messak – Enter your imagination: This installation will launch on the International Day Of Imagination. The main purpose of this installation is to encourage people to revalue their imagination by physically stepping into it.
Lees meerNicole van der Aa – What WE see is what you get – We leven in een prestatiegerichte maatschappij waarin het streven naar perfectie de boventoon voert, ook op het gebied van uiterlijk. Maar er is een tegenbeweging gaande die laat zien dat uiterlijke imperfectie jou maken tot wie je bent, een uniek mens.
Lees meerFloor van Gils – Linda Shop – Leegstand in panden van de binnenstad van grote steden is in de afgelopen jaren alleen maar gegroeid.
Lees meerVibeke Brugge – Essentreasure inside outside – Vanuit een fascinatie voor het ontspullen is onderzocht welke rol kampeerbenodigdheden daarin zouden kunnen spelen. Immers, je neemt Alleen de essentiële spullen mee als je gaat kamperen. Zou je met deze spullen ook je huis in kunnen richten.
Lees meerYannique Cappon – Dutch Lera Onder de aarde licht klei voor het oprapen. Het hele oer-proces van klei naar steen kan je vormen naar je eigen hand.
Lees meerLisa Bernson – Reflect on your reflection Om in te kunnen spelen op het hoge aantal burn outs onder starters, lanceert de Bijenkorf het inspirerende event Reflect on your Reflection. Het conceptboek geeft weer hoe het event zich als totaalconcept zal manifesteren in het warenhuis.
Lees meerTanja Surup – This is not you Voor dit project heb ik mijn persoonlijke fascinatie voor mode, poëzie en vormgeving samengevoegd.
Lees meer#STANDUPFORWOMEN – Laura van de Wiel Anno 2017 is seksisme nog steeds dagelijkse kost en gebeuren er nog steeds incidenten die voortvloeien uit seksuele intimidatie.
Lees meerStefanya Hagen – Normaliter Op dit moment is er te weinig kennis, openheid en acceptatie op het gebied van psychische diversiteit. Er ontstaat hierdoor ziekteverzuim en isolatie onder mensen met psychische klachten. Er is behoefte aan visuele uitingen die niet stigmatiseren maar herkenning en positiviteit oproepen en een brug slaan tussen patiënten en ‘normale’ mensen.
Lees meerJennifer Duursma – BLACKBOX. We gebruiken dagelijks ons mobiele apparaat voor allerlei doeleinden maar wat er achter het scherm schuilgaat, is voor velen van ons een mysterie.
Lees meerHannah Breaken – Een ode aan mijn vader. In de tijd van ontspullen, worden ervaringen belangrijker dan spullen. Als een dierbare overlijdt zijn de spullen dat wat hij achterlaat.
Lees meerElize van Hattem – #IKBENVROUW. Sinds de vrouwenemancipatie hebben vrouwen meer keuze en mogelijkheden om hun leven in te delen zoals zij willen, dit brengt vrijheid met zich mee
Lees meerEline Bijman – Imperfecte perfectie. Hoe brengen we schoonheid terug in massaproductie? Tijdens een zoektocht naar nieuwe waarden werd ik geïnspireerd door de veranderlijke, tijdloze schoonheid van de natuur. We ‘zorgen’ niet meer voor producten die we aanschaffen, daardoor hechten we er ook niet meer aan.
Lees meerSterre van der Zwan / Avonden aan zee – Een textiellijn ontworpen voor de HEMA, bestaande uit een tafelkleed en servetten voor de werkende mens. Met ‘Avonden aan zee’ voor de HEMA, wordt een avondritueel aan tafel gecreëerd en sluit je de dag ontspannen af.
Lees meerSuzanne Kremer/ THE ESCAPE- is een inspiratie- / printboek fall/winter 2016-2017 voor V&D, dat dient als leidraad voor een nieuwe huislijn voor mode en interieur.
Lees meer
Ingrid Hamels / TINY HOUSE MOVEMENT: HET WATERLAND HUISJE – brengt een andere manier van leven onder de aandacht. Het leven in een kleine, functionele en mobiele woning die alle faciliteiten bezit waar men primair behoefte aan heeft.
Lees meerZoë Dekker / FLUÄU – een kleding collectie voor moderne, zelfbewuste en stoere meisjes in de
leeftijd van 8 tot 12 jaar. De collectie is ontwikkeld voor IKEA.
Jeanna Androsowa / ALTERNATIEF TEXTIEL – is een nieuw soort textiel ontwikkeld voor Ten Cate.
Lees meerLisa Maria Rutten /Techno-Tease – is een T-shirt lijn die ambacht en technologie met elkaar verbindt.a
Lees meerAnne Rohof / B-SIGHTS-THE SILVER LINING – een pop-up museum ‘to healthen your mind’, met een maandelijks wisselend thema en locatie.
Lees meer
Mariëlle van Velde / My name is Gen – Een herenkledinglijn voor American Apparel voor de moderne man die afwijkt van de standaard norm. Een kledinglijn met als doelstelling een nieuwe norm aan de Gender code te geven.
Lees meerLaure van Hijfte / Lost Soul – Lost Soul is een tentoonstelling georganiseerd door Cereal Magazine. Deze tentoonstelling biedt een oplossing voor de massa karakterloze kleding in onze maatschappij.
Lees meerDido Mani / HOME|STAY – is een multidisciplinair journal over cultuur, esthetiek, kritisch en
creatief denken, geïnitieerd door het Nationaal Museum van Wereldculturen.
Jamy van Strien / Involve Me – Een collectievoorstel dat het merk Zoe Karssen een upgrade geeft wat betreft vormen, stoffen en gedachtegang.
Lees meerIris Gelling / The New Human – Een special edition in vorm van een trendboek gericht op kleur, leer en dessins voor het merk Goosecraft, bedoeld om het merk vernieuwing, inspiratie en exclusiviteit te bieden.
Lees meerAnnabelle van Doorn / WEAR – Het overgrote gedeelte van de kleding die wordt geproduceerd, zeker waar het massa segment betreft heeft weinig oog voor de productiekant.
Lees meerRose van der Laan / HAY – is op zoek gegaan naar de ultieme feel-good factor, waar onze youngsters
de hele dag vrij in kunnen bewegen, spelen en leren.
Anne van Lieshout / FOR CITY LOVERS – is de nieuwe campagne voor de Achensa City Car,
speciaal ontwikkeld voor Mango Mobility, dé specialist in elektrisch vervoer tot
45 km/u in Nederland.
Pascale de Koning / IDENTITY – is een haarspray van L’Oréal Paris voor consumenten vanaf 20 jaar.
Lees meerCindy Holla / Volkskrant Calendar – is een inspirerende, grappige en stijlvolle scheurkalender voor Volkskrant Magazine.
Lees meerAfke Kunja / Alliance – is de campagne voor de lancering van de collectie Winter 2015/ 2016 van Jan Boelo, een modelabel voor krachtige mensen met een eigen stijl en sterke persoonlijkheid.
Lees meerChristianne Bruin / AWEAR – KEEP HUMAN TOUCH – De ring Awear is een sieraad ontwikkeld voor Tiffany Co en Intel voor vrouwen met ambitie die bewust met hun gezondheid omgaan.
Lees meer
Philine de Beijer / speelfood – een gezonde en smakelijke 3D geprinte snacks voor kinderen van 4 tot 9 jaar, verkrijgbaar bij de Hema.
Lees meerMireille Woortman/ De Cover-up Collection – is een conceptueel ontwerp voor Droog Design. De collectie bestaat uit vier gepersonifieerde lijkwaden die tijdens het leven als doodgewone woonobjecten gebruikt kunnen worden.
Lees meerLiza Wassenaar/ Rekken en strekken – is een concept om de raamprostitutie op de Amsterdamse Wallen te herdefiniëren.
Lees meerMarieke Velthuis / MEESTERS BLAUW – is een serie van vijf keramieken borden ontwikkeld voor
de winkel van het RIJKSMUSEUM.
Jorinde Krudde / MAKRO LIMITED – een geheel nieuw winkelconcept voor groothandel MAKRO met een beperkt aantal artikelen om mensen te beschermen tegen spijtaankopen.
Lees meerTara Burema / DICHT OP DE HUID – is een nieuwe verflijn voor SIGMA bestaande uit 3 collecties.
Lees meerEva Lindfors / THE NEW LUXURY – Een tafellamp die connectie en ontdekking bevordert door tijdelijk de afleiding van internet en social media te verwijderen.
Lees meerWieke Harting / SLA-TJE – is de kleine broer van SLA. Het is een lokaal voor kinderen in de basisschoolleeftijd waar ze spelenderwijs leren over (seizoens-)producten.
Lees meerJasmijn Boots / EVENUIT- Evenuit is een offline ruimte voor NRC Next. Een ruimte om je terug te trekken uit de digitale wereld.
Marry Broersen / KOOP WAAR – is ontwikkeld voor WAAR. In tegenstelling tot Waars duurzame
cadeauwinkels met een breed assortiment, wordt in deze winkel gefocust op 1
product.
Michiel Helmond / Manipulate your Habitat – is een collectie roomdividers ontwikkeld voor Habitat.
Lees meer