WAT JE LEERT

  • Actuele maatschappelijke-, consumenten- en markttrends signaleren, analyseren en omschrijven.
  • Consumentengedrag en -behoeften signaleren, analyseren en omschrijven.
  • Trends binnen de retailbranche (historisch/actueel/toekomstig) onderzoeken, analyseren en benoemen.
  • Soorten stijlen en functies binnen de retailbranche (on- en offline) herkennen en benoemen.
  • Een bedrijfs-/of merkanalyse maken t.b.v. conceptontwikkeling.
  • Trends en consumentenbehoeften vertalen naar een stilistisch retailconcept.
  • Een stilistisch concept ontwikkelen en onderbouwen.
  • Het conceptverhaal middels ‘storytelling’ verwoorden en visualiseren.
  • Het retailconcept middels een specifieke stijl en beleving uitwerken.
  • Een sturende eindpresentatie realiseren waarin de totale retailbeleving wordt verwoord en gevisualiseerd in sfeer, vorm, kleur, materiaal, ruimte, mogelijke producttoepassingen en zintuigelijke belevingsaspecten.

 

  • De module is een goede manier om in 10 weken een update te krijgen over de laatste ontwikkelingen in het retailvak op het gebied van conceptontwikkeling en innovatie.
  • Voor de module geldt dat je minimaal over een HBO vooropleiding moet beschikken en een relevante  (bij)baan in de retailsector.
  • Startdatum studiejaar 19/20: woensdag 25 september, woensdag 11 december en woensdag 11 maart. Bij te weinig aanmeldingen zal de module niet doorgaan. De kosten voor de Module Retailstyling zijn € 990,-

NIVEAU            HBO

TIJDEN             18:30 – 21:30 uur

START               woensdag 11 maart 2020

Bij te weinig aanmeldingen gaat de module niet door.

CERTIFICERING                       

De deelnemers ontvangen aan het einde van de cursus een certificaat van Academie Artemis Hogeschool voor Styling. Tenminste, wanneer niet meer dan 20% van het programma is gemist en alle opdrachten zijn ingeleverd.

schrijf je hier in.