De leerdoelen van de Module op een rij:

Kennis

  • deelnemer heeft kennis over retail, consumentengedrag en – behoeften,
  • deelnemer heeft kennis over online mogelijkheden.
  • deelnemer heeft kennis over de retailmarkt en soorten stijlen en functies van on-/offline winkels.

Inhoud

  • deelnemer weet naar concept (imagoconcept), tijdsbeeld (actualisatie) en consumentenbehoefte (gedragingen) een retailconcept vorm te geven.
  • deelnemer weet voor diverse aspecten van de vormgeving te informeren over, sfeer, vorm, kleur, materialen en andere toepassingen.
  • deelnemer weet de visualisatie van het totaalproject ten dienste te stellen voor de concept presentatie, zodanig, dat in de aansturing van de winkelbeleving (online en offline) alle informatie voorhanden is.

Technisch

  • deelnemer weet het uiteindelijke concept te communiceren middels een inspirerende, sturende eindpresentatie, waarin technieken t.a.v. kleurgroepen, collages, grafische als fotografisch, etc. worden toegepast ten behoeve van het verhaal.
  • De module is een goede manier om in 10 weken een update te krijgen over de laatste ontwikkelingen in het retailvak op het gebied van conceptontwikkeling en innovatie.
  • Voor de module geldt dat je minimaal over een HBO (of MBO4) vooropleiding moet beschikken en een relevante  (bij)baan in de retailsector.
  • Startdatum studiejaar 18/19: woensdag 6 maart 2019. De duur van de opleiding is 10 weken. De kosten voor de Module Retailstyling zijn € 720.

Schrijf je hier in