Lees meer

Nikita Woudenberg / Morning essentials – Een brandextention voor het merk Dove, bestaande uit tablewear, homewear, beauty en een magazine. Deze collectie is ontwikkeld voor vrouwen met een druk bestaan.

Lees meer

Amber Josephine van Dillen / Sjö poRSlin- Een duurzaam wegwerpservies voor IKEA voor bewuste levensgenieters. Een product met de doelstelling om tijdens evenementen en eetmomenten het produceren van afval te verminderen.

Lees meer

Anne Bakker / Memento - Een expositie  tijdens Nuit Blanche, om het schoenenmerk Palladium  exposure te geven onder creatieve jongeren.

Lees meer

Anne van ‘t Hek / Huis van NRC servies - Het nieuwe servies is ontwikkeld om de aandacht te vestigen op de oorsprong van het eten

Lees meer
Lees meer

Anne van der Linden / Layered Protection –
Een collectie opbergmogelijkheden voor mobiele telefoons voor het bedrijf ADOPTED.

 

Lees meer

Ashley Deighton / Bara vara fjällräven – De Bara Vara collectie is een brandextension gericht op de vrouwelijke millennial (geboren tussen 1980-1994), voor het outdoor merk Fjällräven. Fjällräven biedt outdoor kleding en rugtassen aan, maar geen casual modecollectie.

Lees meer

Ayse Cakmak /Ayse - ‘Ayse’ is een kledingcollectie voor vrouwen die past binnen het concept van ‘Ethnic Chic”.

Lees meer

Barbara Dolk / PAS DE NOM-Een inspiratieboek waarin traditionele ambachten en vergeten technieken de basis vormen voor een inspirerende mode prognose voor Filippa K.

Lees meer

Bianca van Houten / Habitat - Een modecollectie voor Habitat, gericht op de kwaliteitsbewuste vrouw met een eigen stijl.

Lees meer

Carline de Boer / Circulation – Anecdote is een jong Nederlands merk opgestart in 2008, een merk met de mooiste breisels in een breed scala van kleuren, van hoge kwaliteit en dat alles voor een goede prijs.

 

 

Lees meer

Caroline Hengst / Vingerfood – Een vingerfood lijn voor de Hema waarbij nostalgie en health gemixt worden tot een food product van nu voor zowel jong en oud.

 

Lees meer

Chantal Kabel / Marktplaats – Iedereen kent Marktplaats en iedereen is op zoek naar dat ene buitenkansje…

Lees meer

Coco Bosma / The rebel perspective – Een trendboek met een boodschap. ‘The Rebel Perspective’ voor seizoen 2016 wil respect en aanzien creëren voor de babyboom generatie.

Lees meer

Corianne Roukens / Collaboration  -
Een multifunctionele collectie voor De Bijenkorf, ontworpen voor de drukbezette vrouw.

Lees meer

Cynthia Kha / Hide & Seek – Hidden Personality - Een nieuwe productlijn van persoonlijkheidstesten van Aésop, gericht op het vrouwelijke publiek wat bij Aésop komt.

Lees meer

Daya Harisson / N8W8 – Wat beleeft de bezoeker van de museumnacht, kan dit in beeld gebracht en gedeeld worden met anderen?

Lees meer

Denise Ruigrok van der Werven / Isolate, Collect & Assort - Een dameslijn voor MUJI gericht op vrouwen die zich thuis voelen in een minimalistische leefomgeving, met hier en daar een verrassend element.

Lees meer

Dorien Bruyeer / What’s Stopping you? – Dit is een gevecht tegen de consumptiemaatschappij, waar de verwachtingen hoog zijn maar kansen schaars.

Lees meer

Drifa Baljet / Thank God it’s summer - Een bewegingsinitiatief gesponsord door MTV Nederland. Bij dit festival zullen de Digital Natives a.k.a 12 t/m 16 jarigen, gestimuleerd worden om meer te bewegen.

Lees meer

Elena Stojanoski / Generation whY - Een kledinglijn voor Converse, gericht op de hippe en modebewuste klanten die de schoenen van dit merk dragen.

Lees meer

Eline Hogeveen / Airbnb – ‘Airbnb Metrople’ is een brug tussen de jonge reiziger en de lokale cultuur.

Lees meer

Eline Rem / Monuta – Monuta speelt in op de vraag naar vernieuwing door een stijlvol afscheid aan te bieden.

Lees meer

Ellen Breedveld/H&M SWEETCORNER- De H&M Sweet Corner is geïnspireerd op de H&M Trend collectie. Beide sluiten naadloos op elkaar aan door de combinatie van trends, signature H&M designs en onweerstaanbare sweets zoals taartjes en gebak.

Lees meer

Esmée Geeratz / Plastic Island -
Een  kledingcollectie voor de winkel Jutka & Riska voor vrouwen 20 tot 30 jaar. De collectie is gemaakt van materialen die bestaan uit gerecycled plastic. 

Lees meer

Esmee Peterse / &CO – Een stijlbijbel voor een brandextension van WE, om met hun kernwaarden een geheel nieuwe doelgroep aan te spreken.

Lees meer

Esther Kaufmann / Kook & Kweek – Kook & Kweek is een halffabricaat maaltijd, ontwikkeld voor Jumbo Supermarkten, voor de 60-plus generatie.

 

Lees meer

Esther Marsman / Supernatural – Een kledingcollectie voor het merk AllSaints.

Lees meer

Esther Stapelbroek / Loods 5 minuten - Een concept ontwikkeld voor de bezoekers van woonwarenhuis Loods 5. Drie mobiele wanden in verschillende sferen, geïnspireerd op de trends van nu.

Lees meer

Eva  Didly  Braaksma / “Onze smaak verandert niet” –  Een campagne voor Grolsch gericht op Babyboomers. Zij worden nog wel eens als ‘oude’ mensen afgeschilderd, maar dit zijn ze niet.

Lees meer

Fabienne Lindenbergh / Albert Heijn –  KRACHTVOER, een lijn van gezonde Albert Heijn producten voor kinderen in de leeftijd van 11 tot 14 jaar.

Lees meer

Farida Mashudi / Forcefull Conjunction –
Work collectieboek, brand extension vrouwencollectie voor SUIT SUPPLY. Een collectie voor de hoogopgeleide zelfstandige carrière vrouw.

Lees meer

Femke Haagsma /NECESSITIES - Het merk waar de collectie- en inspiratieboeken voor gemaakt zijn, is GOLDSIGN. Een  Amerikaans jeansmerk die op dit moment alleen (denim)broeken maakt.

Lees meer

Femke Hofhuis / Kenzo – Een decoratief kamerscherm voor het merk KENZO, als reactie op de kille en emotieloze technologische samenleving, gericht op generatie Y (25 – 35).

Lees meer

Ferdina Florentina / Vector Equilibrium – een brand extension voor United Colors of Benetton.

Lees meer

Fleur Hoogeveen / N° (Number)- Een krant van Nivea voor de moderne vrouw in de leeftijd 50-65 over de schoonheid van ouder worden.

Lees meer

Fleur van Bentum / De pop-out box – De pop-out box is een activeringscampagne voor CJP. CJP brengt met deze campagne kunst en cultuur naar de jongeren toe.

Lees meer

Harriet Mbonjani / De Et(h)er - Een servies voor Ittala dat inspeelt op de huidige groeiende behoefte aan “mindful” leven.

Lees meer

Indi Bijnen / Manipulation – Een inspiratieboek met artworks en dessins voor de sportbranche, geïnspireerd op het menselijk lichaam, insecten, planten en vissen.

Lees meer

Iris Evelyn Bos  – Echtkraanwater is een nieuwe productlijn voor HEMA om het drinken van kraanwater te stimuleren.

Lees meer

Iris Hurenkamp / 17/7 – Een app, genaamd 17/7, ontwikkeld voor de moderne vrouw voor het tijdschrift JAN. De app biedt vrouwen de kans om in 17 minuten op de hoogte te zijn van 17 verschillende onderwerpen, 7 dagen per week.

Lees meer

Isabelle Heijhoff / Suitsupply – Suitsupply is een keten voor mannenmode, gespecialiseerd in maatpakken en kostuums.

 

Lees meer

Isabelle van den Brekel / Vilt-it – Een collectie vloer- en wandkleden waarbij men zelf het patroon en de vorm kan bepalen. De naam Vilt-it zegt het al : het materiaal, hoge kwaliteit vilt en het product kan door de gebruiker zelf toegepast worden.

Lees meer

Isley Martodihardjo / Philips – Deze lichtspiegel kan worden opgelicht door middel van een sensor en app.

Lees meer

Jellena Virt / Claim your spot – ‘Claim your spot’ is een nieuwe collectie met in- en outdoor kleden voor Sissy-Boy.

Lees meer

Jil Otten / (K)AF VAN HET KOREN – Een lijn van 4 producten voor Marqt waarbij de hoofdbestanddelen van ons huidige basisvoedsel vervangen worden door insecten.

Lees meer

John Kemperman / Transforming – Een moderne collectie voor het merk Claudia Sträter. Strak, clean en met een touch of glamour. De collectie maakt het mogelijk om moeiteloos te transformeren van zakelijk naar vrije tijd.

Lees meer

Josien de Bruin / Blurred Lines – Werk en privé lopen steeds meer in elkaar over. De standaard 8-urige werkdag verdwijnt.

Lees meer

Josje Bes / Stick to your style – Drie tijdsperiodes, drie unieke dessin-stickerboeken voor Ikea, gebaseerd op de jaren ’30, ’70 en ’80. Deze IKEA-boeken bieden uitkomst voor de student die houdt van verandering maar simpelweg niet elke maand nieuwe meubels kan of wil kopen.

Lees meer

Judith Witjes / Together – Een mannen-, vrouwen- en denimcollectie voor het kledingmerk gsus sindustries ontworpen.

Lees meer

Karlijn Klomp / VILA Lingerie – een lingerielijn voor het kledingmerk Vila

Lees meer

Kim Arnold / Macht - Een stijlboek voor het merk Kappa met daarin een damescollectie voor Fall/Winter 2015.

Lees meer

Kitsty van Breemen/BECAUSE.. WE’RE BASIC, YOU’RE NOT- Een styling kit voor het merk American Apparel om de basic kledinglijn een persoonlijke touch te geven.

Lees meer

Kitty Clement / Wabi Sabi: de schoonheid van imperfectie – Een vrouwencollectie voor de eigenzinnige, creatieve, werkende vrouw tussen de 30 en 50 jaar, gebaseerd op een oude Japanse traditie Wabi Sabi.

Lees meer

Laura Groenhout / You.Me.Us. – Brengt ‘jou’ en ‘mij samen tot ‘ons’, met als doel om kennis en diensten met elkaar uit te wisselen.

Lees meer

Leanne Ruijs / Snoepen maar dan gezond! - Doormiddel van geïllustreerde recepten en spelletjes leren zij op een positieve manier over gezond eten, groente en fruit.

Lees meer

Leoni Anholts / The anatomy of a recipe – Een dominospel met bijbehorend receptenboek, bedoeld voor vader en zoon. Het spel biedt de mogelijkheid om op een speelse, laagdrempelige manier tijd met elkaar door te brengen.

Lees meer

Lianne Koster / IKEA LAB – waar het IKEA Restaurant stopt, gaat IKEA Lab verder. Een vernieuwend foodconcept met de toekomst van het voedsel en de veranderde behoeften van de consument in het vizier.

Lees meer

Lieke Willemsen / Meeting in the middle – Een set van twee elektronische dobbelstenen gemaakt voor de jonge nomaden die steeds vaker een lange afstandsrelatie hebben.

Lees meer

Linsey Vos / IKEA Home factory - Een beddengoed lijn voor het nieuwe IKEA merk: IKEA Home factory. Het is een luxere lijn voor mensen met een exclusieve smaak.

Lees meer

Lisa Aué / NO-MAN’S-LAND - The journey to self discovery – Voor de modebranche is een serie prognoseboeken ontwikkeld voor het najaar van 2016.

Lees meer

Lisa Brinkman / SUBURB WARRIOR-XXX is een vernieuwd concept voor het Nederlandse merk Mexx. Gericht op de jonge vrouw. Mexx is van oorsprong een Amsterdams bedrijf en deze collectie gaat dan ook terug naar de roots van het kledingmerk.

Lees meer

Liset Herrewijn / LuxaFlexAbility Vernieuwde raambekleding voor Luxaflex in de vorm van paneelgordijnen, met als doel een beleving en sfeer te creëren in een ruimte (thuis).

Lees meer

Lizzy van der Ligt / Sandro – Als brand extention voor het Franse modehuis Sandro is er een trend magazine ontwikkeld.

Lees meer

Loes Carpay / ALLES MAG NIKS MOET- Een keuze uit drie themakamers door Golden Tulip voor de individuele babyboomreiziger die ter plekke de kamer naar eigen smaak kan inrichten. Dit door middel van keuzes uit accessoires, gordijnen en een groot schuifspel aan de muur met verschillende dessins.

Lees meer

Lotte Kerling / Chupa Chups lab – Chupa Chups brengt een ‘lab’-kit op de markt. Hiermee kunnen kinderen zelf gezonde lollies maken samen met de hulp van hun ouders.

Lees meer

Lotte Vosmer / Escapade – Iedereen is het er mee eens als je zegt dat de samenleving betere tijden heeft gekend.

Lees meer

Mandy Bos / Miss Etam for me – Persoonlijke kleur en- stijladvies voor de Miss Etam klant.

Lees meer

Maria Mihailova / Emotional Journey - Een nieuwe collectie voor het merk Vanilia gebaseerd op vertaling van de huidige trends, het tijdsbeeld, de maatschappelijk ontwikke- lingen en passend in het concept van het merk.

Lees meer

Maria van Dijk / Mona Puur – Een nieuwe productlijn voor Mona in de categorie eetzuivel waarin wordt ingespeeld op de behoefte van puur eten.

Lees meer

Marieke Veldhuis / Gereedschap van Humanoid - Gereedschap met een eigen karakter en klusschort voor Humanoid, zo mooi dat je het wilt laten rondslingeren in huis.

Lees meer

Marjolein Slangen / Pillars of Life – Een home collectie Pillars of Life voor het Nederlandse kledingmerk Anecdote, bestaande uit drie meubelstukken; Lean on Table, My Art Mobile en Ever Stable Chair.

 

Lees meer

Marleen van der Leek/ Marqt – Cook & Connect is een food en ontmoetingsconcept georganiseerd door Thuisafgehaald en Marqt.

Lees meer

Marloes Bronkhorst / Oilily’s Primrose Collectie – S/S 2014 - Een inspiratie stijlboek voor een nieuwe modecollectie van een eigenzinnig Nederlands bedrijf : Oilily.

Lees meer

Marloes Verhallen / URBANISM –
4 kledingcollecties voor het merk Kuyichi, omtrent het urbaniseren. Door industrialisatie is er geen inkomen meer op het platteland. De mens zoekt zijn nieuwe leven en geluk in de stad.

 

Lees meer

Marly Kramer / M+elk – Verrassende melkverpakkingen van Campina voor verschillende momenten en situaties.

Lees meer

Meike Heijnens / ComeClean - Een nieuwe lijn van Diesel, geïntroduceerd in een Pop up store. ComeClean staat volledig in het teken van het customizen van het ‘imperfecte’ kledingstuk.

Lees meer

Melissa Lehman de Lehnsfeld / IXXI CEILINGS – Ixxi wanddecoratie nu ook voor plafonds.

Lees meer

Merel Diks / Living the Light – Living the light voor Acne studio is een object, bestaande uit een lamp en een plant die met elkaar zijn verbonden.

Lees meer

Michelle Ariës / Escapisme Een inspiratieboek voor gsus industries, gericht op het maken van een nieuwe collectie bestaande uit drie thema’s die aansluiten bij hun bedrijfsfilosofie: made by instinct.

Lees meer

Mireille van Breukelen / Pickwick, beleef de wereld - Een nieuwe, exclusieve theelijn voor Pickwick die aansluit op de trend van het bewust kiezen van je eten en drinken, met invloed uit opkomende landen.

Lees meer

Misha Mooring / The Truth, I Dare You – Een popup ontmoetingspub voor online datingbureau Pepper. Door middel van het spel “Truth or Dare” kun je elkaar op speelse wijze leren kennen. Bar Truth vertelt je de waarheid. Bar Dare daagt je uit.

Lees meer

Monique van Rhee / Het ‘vergeten’ eten –
Een tafeltextiellijn voor het culinaire tijdschrift Bouillon. Om het probleem van voedselafval onder de aandacht te brengen geeft Bouillon winter 2014 een tafellaken geïnspireerd op het ‘vergeten eten’ cadeau aan nieuwe abonnees.

Lees meer

Myrthe Capitain / Kosa met Jumbo -Kosa biedt studenten de gelegenheid om gezellig samen te eten.

Lees meer

Nadia van den Kommer / re / cover – Een productlijn van multifunctionele covers voor het Deense interieurmerk HAY, gericht op jonge ambitieuze mensen die een hectisch leven leiden.

Lees meer

Nadine Postema / Sense of Sympathy – LikeThis is een merk dat meer vrolijkheid in de modewereld wil brengen. Stijl en pasvorm zijn belangrijk, maar er moet wel altijd een twist zichtbaar zijn. 

Lees meer

Nathalie Zoeteweij / Soul Searching - Een Pop Up mode collectie voor Mexx die bestaat uit 3 verschillende thema’s. De collectie is ontworpen voor jonge vrouwen die op het punt staan om belangrijke keuzes te maken in hun leven.

Lees meer

Nikee Blanke / Tubberware Bewaartijd – Een conserveringslijn (voor Tupperware) voor mensen die waarde hechten aan het bewaren van levensmiddelen, waarbij de tijd van het conserveren wordt vertraagd.

Lees meer

Nikki Kieviets / Real Beaty is the new beauty – Een Lingeriecollectie voor het kledingmerk Vanilia. Lingerie, nachtmode en been- mode voor de vrouw om het zich mooi en goed te voelen. Een goede basis, waardoor zij straalt in het dagelijkse leven.

Lees meer

Noormah Zahir / Step out of your Comfort Zone –
Een zomercollectie voor de dames kledinglijn van Vans voor de doelgroep 18 tot 28 jaar. De kledinglijn bestaat uit eigentijdse kleuren met een stijlvol design die ook terug te zien is in de sneakers van Vans.

 

Lees meer

Nooshin Alborzi / Queen of Culture - Een kledinglijn voor het schoenenmerk Steve Madden met als thema Feminine versus volume.

Lees meer

Priscella Nelom / Down to earth – Er gebeurd veel in onze maatschappij, de economische crisis heeft lange tijd gezorgd voor een negatieve spiraal, maar het is tijd voor verandering. Door bepaalde tegenslagen worden we ons bewuster van andere waardes, niet blijven kopen maar anders omgaan met wat er al is, en ook met elkaar delen.

Lees meer

Rachel Mailuhu / Facebook – “Enjoy the moment, share later” is een campagne voor Facebook. Dit in de vorm van abri’s, een filmpje en een Facebook pagina.

Lees meer

Rachel Persoon / Het Levende Schilderij – Een pop – up bar voor Bols Genever om een nieuwe, jongere doelgroep bekend te laten maken met de beleving en mogelijkheden van Bols Genever. Voor creatieve & modebewuste wereldreizigers met een passie voor kunst & design.

 

Lees meer

Renée Alting / Sigh - SIGH is een vrijetijds kledinglijn voor het merk 4.collective met comfortabele kleding die niets onder doet aan de moderne kleding van het merk.

Lees meer

Ria Geraets-Heijen / Your choice, your flight! – Een campagne voor KLM waarin de ‘passagiers economy class met een verre bestemming’ een nieuwe dienst wordt aangeboden.

Lees meer

Rianne Boon / Fearless – Een kledinglijn met sportinvloeden voor het Deense urban en sporty street merk HUMÖR. Gericht op de sportieve modebewuste jonge vrouw.

Lees meer

Roos Lindhout / HEMA – EénBoterham is een biologisch en gezond foodconcept van de Hema voor eenpersoonshuishoudens in het midden- en laagsegment.

Lees meer

Roos Lomans / Sissy Boy – Een duurzame en praktische fietsbak voor het merk Sissy Boy.

Lees meer

Roos van Rij / De zoektocht naar de ideale schoonheid Wie bepaalt er eigenlijk wat schoonheid is? En waarom luisteren wij daar allemaal zo massaal naar? Als ons wordt opgelegd dat de driedubbele onderkin het schoonheidsideaal is,  zouden we dan per direct met zijn allen streven naar een onderkin?

Lees meer

Roosmarijn Jonker – Groen voorgoed -Een pop-up expositie voor Natuurmonumenten, die gericht is op de jonge, succesvolle werkende stadsvrouw- en man.

Lees meer

Rosa Winkel / Durex Black ‘Seduction is Limited’ – Voor Durex is een black label ontwikkeld. Durex black label is vertaald naar een ruimte vol passie en mysterie.

Lees meer

Rowan Spooren / The Collection - Een brand extension voor het parfummerk Escentric Molecules voor de bewuste vrouw die kwaliteit boven kwantiteit verkiest.

Lees meer

Sabrine Hameau / Hotel Not Hotel – Nostalgisch, ambachtelijk, een echt collectors item. Een exclusieve krant, voor de liefhebber die het ‘nieuwe Amsterdam’ wil ervaren en beleven.

Lees meer

Sandy Visser / Conservation – Een collectie spiegels voor binnenshuis voor het merk Vitra.

Lees meer

Sarah Martherus / Oxbow – Een brandextension voor het Franse sportmerk Oxbow met de nadruk op artwork en dessin.

Lees meer

Selma Rijkhoff / Doodgewoon – Een herinneringsboek voor kinderen voor HEMA. Het boek is een ondersteuning bij de rouwverwerking van een klein huisdier.

Lees meer

Shanon Burghouwt / Coffee Machine- Een concept voor Douwe Egberts voor een nieuw koffiemoment.

Lees meer

Sharon de Waard/ Hema – Een campagne die openheid geeft over de rookworst van de Hema.

Lees meer

Soleil van Braak / Het vergeten avondmaal - In de Rijkskas wordt aan kinderen op speelse wijze geleerd over het belang van gezonde voeding en komen ‘vergeten groenten’ als amaranth en zeekool weer tot leven.

Lees meer

Sophie Feenstra / Op is op- 4 kookkaartenboekjes voor het Voedingscentrum, aangevuld met een basis productenlijn in samenwerking met de Albert Heijn. Een kookboek dat op ansicht- kaarten gedrukt is waarbij geldt; ‘op is op’ en basisproducten waarbij voor de verpakking geldt; ‘op is opbloeien’.

Lees meer

Stefanie Houweling / Colored Districts in 3D – Een gecustomizde servieslijn voor de Albert Heijn, geproduceerd door middel van 3D printers.

Lees meer

Stefanie van den Ende / Conscious Label – Producten met een unieke afdruk om bewustwording van eerlijke producten te stimuleren.

Lees meer

Steffie Burgemeestre / Aan Tafel – 100% natuurlijk tafellinnen. De collectie Aan Tafel is speciaal ontworpen voor de HEMA. De tafelkleden nodigen de doorsnee Nederlander uit om aan tafel te eten.

Lees meer

Susanne Idzinga / Febo Fast & Fresh – Febo biedt een nieuwe concept met een gezonde snackbar voor mensen die onderweg zijn.

Lees meer

Suzanne Jonker / Papierenliefde - Handgeschept papier vervaardigt door papierfabriek De Middelste Molen. In het papier zijn vergankelijke materialen verwerkt.

Lees meer

Tamara Otter / Arke wereld dromen – Een concept store gericht op de drukke, werkende reiziger van dertig en ouder. Deze inspireert om te reizen en geeft het uitzoeken van een reis een verrassende wending.

Lees meer

Valerie Bergisch / “ De kracht van het samen zijn” – Een kindercollectie voor meisjes van 6 t/m 12 jaar voor het speelgoedconcern Imaginarium.

Lees meer

Valery van den Dolder / What makes a home Denham? – Een Home Line voor het kledingmerk Denham, bestaande uit een tableware serie.

Lees meer

Vania Gomez / LOST IN TRANSLATION – Een kledingcollectie voor het merk Mucho Gusto, voor de doelgroep vrouwen van 20 t/m 45 jaar.

Lees meer

Veronique Brackel / Laura Ashley, New Paradigm – Drie vernieuwende dessin boeken voor Laura Ashley kleding collectie met nadruk op de prints voor de moderne vrouw.

Lees meer

Veronique Roeters / The Travelling Cabinet – The travelling Cabinet voor COS is een kunstobject in je interieur waarin je al je verworven treasures kan tentoonstellen, elk moment van de dag en op iedere locatie.

Lees meer

Vivian Hoorn / Sologamy – Sologamy: een gesignaleerde trend die ook wel Self-Marriage genoemd wordt. Een trend voor de vrouw met een sterke en onafhankelijke levensstijl.

Lees meer

Yfke Ossentjuk / NOFOMO - Een telefoonvrij festival gericht op telefoonverslaafde mensen die op zoek zijn naar verlossing.