Lees meer

Anne Bakker / Memento - Een expositie  tijdens Nuit Blanche, om het schoenenmerk Palladium  exposure te geven onder creatieve jongeren.

Lees meer

Anne van ‘t Hek / Huis van NRC servies - Het nieuwe servies is ontwikkeld om de aandacht te vestigen op de oorsprong van het eten

Lees meer

Ayse Cakmak /Ayse - ‘Ayse’ is een kledingcollectie voor vrouwen die past binnen het concept van ‘Ethnic Chic”.

Lees meer

Bianca van Houten / Habitat - Een modecollectie voor Habitat, gericht op de kwaliteitsbewuste vrouw met een eigen stijl.

Lees meer

Carline de Boer / Circulation - Anecdote is een jong Nederlands merk opgestart in 2008, een merk met de mooiste breisels in een breed scala van kleuren, van hoge kwaliteit en dat alles voor een goede prijs.

 

 

Lees meer

Chantal Kabel / Marktplaats - Iedereen kent Marktplaats en iedereen is op zoek naar dat ene buitenkansje…

Lees meer

Cynthia Kha / Hide & Seek – Hidden Personality - Een nieuwe productlijn van persoonlijkheidstesten van Aésop, gericht op het vrouwelijke publiek wat bij Aésop komt.

Lees meer

Daya Harisson / N8W8 - Wat beleeft de bezoeker van de museumnacht, kan dit in beeld gebracht en gedeeld worden met anderen?

Lees meer

Dorien Bruyeer / What’s Stopping you? – Dit is een gevecht tegen de consumptiemaatschappij, waar de verwachtingen hoog zijn maar kansen schaars.

Lees meer

Elena Stojanoski / Generation whY - Een kledinglijn voor Converse, gericht op de hippe en modebewuste klanten die de schoenen van dit merk dragen.

Lees meer

Eline Rem / Monuta - Monuta speelt in op de vraag naar vernieuwing door een stijlvol afscheid aan te bieden.

Lees meer

Esmée Geeratz / Plastic Island -
Een  kledingcollectie voor de winkel Jutka & Riska voor vrouwen 20 tot 30 jaar. De collectie is gemaakt van materialen die bestaan uit gerecycled plastic. 

Lees meer

Esmee Peterse / &CO - Een stijlbijbel voor een brandextension van WE, om met hun kernwaarden een geheel nieuwe doelgroep aan te spreken.

Lees meer

Esther Kaufmann / Kook & Kweek - Kook & Kweek is een halffabricaat maaltijd, ontwikkeld voor Jumbo Supermarkten, voor de 60-plus generatie.

 

Lees meer

Esther Marsman / Supernatural - Een kledingcollectie voor het merk AllSaints.

Lees meer

Esther Stapelbroek / Loods 5 minuten - Een concept ontwikkeld voor de bezoekers van woonwarenhuis Loods 5. Drie mobiele wanden in verschillende sferen, geïnspireerd op de trends van nu.

Lees meer

Eva  Didly  Braaksma / “Onze smaak verandert niet” -  Een campagne voor Grolsch gericht op Babyboomers. Zij worden nog wel eens als ‘oude’ mensen afgeschilderd, maar dit zijn ze niet.

Lees meer

Farida Mashudi / Forcefull Conjunction -
Work collectieboek, brand extension vrouwencollectie voor SUIT SUPPLY. Een collectie voor de hoogopgeleide zelfstandige carrière vrouw.

Lees meer

Femke Haagsma /NECESSITIES - Het merk waar de collectie- en inspiratieboeken voor gemaakt zijn, is GOLDSIGN. Een  Amerikaans jeansmerk die op dit moment alleen (denim)broeken maakt.

Lees meer

Ferdina Florentina / Vector Equilibrium – een brand extension voor United Colors of Benetton.

Lees meer

Fleur Hoogeveen / N° (Number)- Een krant van Nivea voor de moderne vrouw in de leeftijd 50-65 over de schoonheid van ouder worden.

Lees meer

Iris Evelyn Bos  - Echtkraanwater is een nieuwe productlijn voor HEMA om het drinken van kraanwater te stimuleren.

Lees meer

Isabelle van den Brekel / Vilt-it - Een collectie vloer- en wandkleden waarbij men zelf het patroon en de vorm kan bepalen. De naam Vilt-it zegt het al : het materiaal, hoge kwaliteit vilt en het product kan door de gebruiker zelf toegepast worden.

Lees meer

Jellena Virt / Claim your spot - ‘Claim your spot’ is een nieuwe collectie met in- en outdoor kleden voor Sissy-Boy.

Lees meer

John Kemperman / Transforming - Een moderne collectie voor het merk Claudia Sträter. Strak, clean en met een touch of glamour. De collectie maakt het mogelijk om moeiteloos te transformeren van zakelijk naar vrije tijd.

Lees meer

Josien de Bruin / Blurred Lines – Werk en privé lopen steeds meer in elkaar over. De standaard 8-urige werkdag verdwijnt.

Lees meer

Judith Witjes / Together - Een mannen-, vrouwen- en denimcollectie voor het kledingmerk gsus sindustries ontworpen.

Lees meer

Karlijn Klomp / VILA Lingerie – een lingerielijn voor het kledingmerk Vila

Lees meer

Kim Arnold / Macht - Een stijlboek voor het merk Kappa met daarin een damescollectie voor Fall/Winter 2015.

Lees meer

Kitty Clement / Wabi Sabi: de schoonheid van imperfectie - Een vrouwencollectie voor de eigenzinnige, creatieve, werkende vrouw tussen de 30 en 50 jaar, gebaseerd op een oude Japanse traditie Wabi Sabi.

Lees meer

Laura Groenhout / You.Me.Us. – Brengt ‘jou’ en ‘mij samen tot ‘ons’, met als doel om kennis en diensten met elkaar uit te wisselen.

Lees meer

Linsey Vos / IKEA Home factory - Een beddengoed lijn voor het nieuwe IKEA merk: IKEA Home factory. Het is een luxere lijn voor mensen met een exclusieve smaak.

Lees meer

Lisa Aué / NO-MAN’S-LAND - The journey to self discovery - Voor de modebranche is een serie prognoseboeken ontwikkeld voor het najaar van 2016.

Lees meer

Liset Herrewijn / LuxaFlexAbility Vernieuwde raambekleding voor Luxaflex in de vorm van paneelgordijnen, met als doel een beleving en sfeer te creëren in een ruimte (thuis).

Lees meer

Lotte Kerling / Chupa Chups lab - Chupa Chups brengt een ‘lab’-kit op de markt. Hiermee kunnen kinderen zelf gezonde lollies maken samen met de hulp van hun ouders.

Lees meer

Lotte Vosmer / Escapade – Iedereen is het er mee eens als je zegt dat de samenleving betere tijden heeft gekend.

Lees meer

Maria Mihailova / Emotional Journey - Een nieuwe collectie voor het merk Vanilia gebaseerd op vertaling van de huidige trends, het tijdsbeeld, de maatschappelijk ontwikke- lingen en passend in het concept van het merk.

Lees meer

Maria van Dijk / Mona Puur - Een nieuwe productlijn voor Mona in de categorie eetzuivel waarin wordt ingespeeld op de behoefte van puur eten.

Lees meer

Marieke Veldhuis / Gereedschap van Humanoid - Gereedschap met een eigen karakter en klusschort voor Humanoid, zo mooi dat je het wilt laten rondslingeren in huis.

Lees meer

Marjolein Slangen / Pillars of Life - Een home collectie Pillars of Life voor het Nederlandse kledingmerk Anecdote, bestaande uit drie meubelstukken; Lean on Table, My Art Mobile en Ever Stable Chair.

 

Lees meer

Marloes Bronkhorst / Oilily’s Primrose Collectie – S/S 2014 - Een inspiratie stijlboek voor een nieuwe modecollectie van een eigenzinnig Nederlands bedrijf : Oilily.

Lees meer

Marloes Verhallen / URBANISM -
4 kledingcollecties voor het merk Kuyichi, omtrent het urbaniseren. Door industrialisatie is er geen inkomen meer op het platteland. De mens zoekt zijn nieuwe leven en geluk in de stad.

 

Lees meer

Marly Kramer / M+elk – Verrassende melkverpakkingen van Campina voor verschillende momenten en situaties.

Lees meer

Meike Heijnens / ComeClean - Een nieuwe lijn van Diesel, geïntroduceerd in een Pop up store. ComeClean staat volledig in het teken van het customizen van het ‘imperfecte’ kledingstuk.

Lees meer

Melissa Lehman de Lehnsfeld / IXXI CEILINGS – Ixxi wanddecoratie nu ook voor plafonds.

Lees meer

Merel Diks / Living the Light – Living the light voor Acne studio is een object, bestaande uit een lamp en een plant die met elkaar zijn verbonden.

Lees meer

Michelle Ariës / Escapisme Een inspiratieboek voor gsus industries, gericht op het maken van een nieuwe collectie bestaande uit drie thema’s die aansluiten bij hun bedrijfsfilosofie: made by instinct.

Lees meer

Mireille van Breukelen / Pickwick, beleef de wereld - Een nieuwe, exclusieve theelijn voor Pickwick die aansluit op de trend van het bewust kiezen van je eten en drinken, met invloed uit opkomende landen.

Lees meer

Misha Mooring / The Truth, I Dare You - Een popup ontmoetingspub voor online datingbureau Pepper. Door middel van het spel “Truth or Dare” kun je elkaar op speelse wijze leren kennen. Bar Truth vertelt je de waarheid. Bar Dare daagt je uit.

Lees meer

Monique van Rhee / Het ‘vergeten’ eten -
Een tafeltextiellijn voor het culinaire tijdschrift Bouillon. Om het probleem van voedselafval onder de aandacht te brengen geeft Bouillon winter 2014 een tafellaken geïnspireerd op het ‘vergeten eten’ cadeau aan nieuwe abonnees.

Lees meer

Myrthe Capitain / Kosa met Jumbo -Kosa biedt studenten de gelegenheid om gezellig samen te eten.

Lees meer

Nadia van den Kommer / re / cover – Een productlijn van chaircovers voor het Deense interieurmerk HAY, gericht op jonge ambitieuze mensen die een hectisch leven leiden.

 

Lees meer

Nadine Postema / Sense of Sympathy - LikeThis is een merk dat meer vrolijkheid in de modewereld wil brengen. Stijl en pasvorm zijn belangrijk, maar er moet wel altijd een twist zichtbaar zijn. 

Lees meer

Nathalie Zoeteweij / Soul Searching - Een Pop Up mode collectie voor Mexx die bestaat uit 3 verschillende thema’s. De collectie is ontworpen voor jonge vrouwen die op het punt staan om belangrijke keuzes te maken in hun leven.

Lees meer

Nikee Blanke / Tubberware Bewaartijd – Een conserveringslijn (voor Tupperware) voor mensen die waarde hechten aan het bewaren van levensmiddelen, waarbij de tijd van het conserveren wordt vertraagd.

Lees meer

Noormah Zahir / Step out of your Comfort Zone -
Een zomercollectie voor de dames kledinglijn van Vans voor de doelgroep 18 tot 28 jaar. De kledinglijn bestaat uit eigentijdse kleuren met een stijlvol design die ook terug te zien is in de sneakers van Vans.

 

Lees meer

Nooshin Alborzi / Queen of Culture - Een kledinglijn voor het schoenenmerk Steve Madden met als thema Feminine versus volume.

Lees meer

Rachel Persoon / Het Levende Schilderij - Een pop – up bar voor Bols Genever om een nieuwe, jongere doelgroep bekend te laten maken met de beleving en mogelijkheden van Bols Genever. Voor creatieve & modebewuste wereldreizigers met een passie voor kunst & design.

 

Lees meer

Renée Alting / Sigh - SIGH is een vrijetijds kledinglijn voor het merk 4.collective met comfortabele kleding die niets onder doet aan de moderne kleding van het merk.

Lees meer

Ria Geraets-Heijen / Your choice, your flight! - Een campagne voor KLM waarin de ‘passagiers economy class met een verre bestemming’ een nieuwe dienst wordt aangeboden.

Lees meer

Roos van Rij / De zoektocht naar de ideale schoonheid Wie bepaalt er eigenlijk wat schoonheid is? En waarom luisteren wij daar allemaal zo massaal naar? Als ons wordt opgelegd dat de driedubbele onderkin het schoonheidsideaal is,  zouden we dan per direct met zijn allen streven naar een onderkin?

Lees meer

Rosa Winkel / Durex Black ‘Seduction is Limited’ - Voor Durex is een black label ontwikkeld. Durex black label is vertaald naar een ruimte vol passie en mysterie.

Lees meer

Sandy Visser / Conservation – Een collectie spiegels voor binnenshuis voor het merk Vitra.

Lees meer

Sarah Martherus / Oxbow – Een brandextension voor het Franse sportmerk Oxbow met de nadruk op artwork en dessin.

Lees meer

Selma Rijkhoff / Doodgewoon - Een herinneringsboek voor kinderen voor HEMA. Het boek is een ondersteuning bij de rouwverwerking van een klein huisdier.

Lees meer

Sharon de Waard/ Hema – Een campagne die openheid geeft over de rookworst van de Hema.

Lees meer

Stefanie van den Ende / Conscious Label – Producten met een unieke afdruk om bewustwording van eerlijke producten te stimuleren.

Lees meer

Steffie Burgemeestre / Aan Tafel - 100% natuurlijk tafellinnen. De collectie Aan Tafel is speciaal ontworpen voor de HEMA. De tafelkleden nodigen de doorsnee Nederlander uit om aan tafel te eten.

Lees meer

Susanne Idzinga / Febo Fast & Fresh – Febo biedt een nieuwe concept met een gezonde snackbar voor mensen die onderweg zijn.

Lees meer

Suzanne Jonker / Papierenliefde - Handgeschept papier vervaardigt door papierfabriek De Middelste Molen. In het papier zijn vergankelijke materialen verwerkt.

Lees meer

Valerie Bergisch / “ De kracht van het samen zijn” - Een kindercollectie voor meisjes van 6 t/m 12 jaar voor het speelgoedconcern Imaginarium.

Lees meer

Valery van den Dolder / What makes a home Denham? – Een Home Line voor het kledingmerk Denham, bestaande uit een tableware serie.

Lees meer

Vania Gomez / LOST IN TRANSLATION - Een kledingcollectie voor het merk Mucho Gusto, voor de doelgroep vrouwen van 20 t/m 45 jaar.

Lees meer

Veronique Brackel / Laura Ashley, New Paradigm - Drie vernieuwende dessin boeken voor Laura Ashley kleding collectie met nadruk op de prints voor de moderne vrouw.

Lees meer

Veronique Roeters / The Travelling Cabinet - The travelling Cabinet voor COS is een kunstobject in je interieur waarin je al je verworven treasures kan tentoonstellen, elk moment van de dag en op iedere locatie.